lördag 1 augusti 2009

Hos bo Olsson i Tomelilla hej där får man mest för pengarna !


fråga mig inte om rubriken.. jag har ingen aning...
denna helgen har jag spenderat med mina töser!!
nä jag skojade bara helgen har precis börjat
men det känns som en evighet, en kort sekund
när vi blir en i tid och rum
ett ögonblick oändlighet, långt bortom allt i evighet.
åå vilken fin text jag kom på..

dagen började med att jag och olivia skulle hämta en sak i hässleholm,
men så blev det bara så att vi fick stanna lite längre.
vi gick och handlade läsk, choklad och lite såå.. bara strosade lite runder, och åt en baguett och pasta och innan dess korv.
sedan så när allt var fixat så far vi till kristianstad och hem till olivia
där 2 söta töser vid namnen jenny och miranda satt snällt vid tvspelet och väntade på oss :P
när vi kom dit så började vi på ytterligare en måltid och det var tacos. som vi åt och krängde!
när vi var mätta och belåtena så var det bara in på rummet och göra sig klar inför partykvällen!
nä vi kom till partyt så möttes vi av massa folk :P tuhuhu
det var faktiskt en mysig kväll, med pickninck tjejsnack och grejer :)

idag så vaknade jag brevid jenny som togupp hela sängen och tryckte in mig i väggen..
jag hade en väldans huvudverk och det var jag inte ensam om.
vi bestämde oss för att köra ner till lund för att äta frukost.
ja men visst, vi är inte konstiga alls!(Y)


ola skulle kommit men han bara dissar!
nej jag skojar bara lite!:P
men olli kommer och gör mig sällskap istället

och jag har jättemycket hosta och är mega hes kul! jättekul!(Y)



och nu sitter jag och lyssnar på radion! det är Meat Loaf - Love Hurts,, bara så att ni vet!
jag vet inte vad det är med mig idag ...

TjooooO!

Inga kommentarer: