torsdag 30 juli 2009

Rebecca heter jag! och fan vad jag är bra! jag käkar korv med mos,, käkar korv med mos, lallalalal lalal


och bilden är faktiskt tagen av mig själv i turkiet på min lilla kusin,, jag tycker mycket om denna bilden för det ser han ser ut som en liten gammal gubbe som sitter och väntar på sin lilla dam :) älskar bilden !

det blev inget resande till danmark idag.. lite tråkigt .. men det blir kanske nästa vecka istället.. passar kanske lite bättre då för mig eftersom att jag inte har mått så bra idag och att jag inte har några pengar :P

Imorgon så blir det ferre(Y) kul att se alla mina töser igen :D
jag längtar som in i sören :D
jag har ju bara legat och kollat på tv i 3 dagar och inte kunnat röra mig.
ska bli riktigt skönt att komma ut imorgon :D
hoppas bara nacken och ryggen har rättat till sig :P
det löser väl sig :)


Inga kommentarer: