tisdag 28 juli 2009

nackspärr...


inget att göra (olivias tröja,,, magtröja sååå)..

idag så vaknade jag hos olivia med en väldans nackspärr, mellan två snögga bruttor, olivia och jenny.
olivia stack till jobbet vid halv åtta men vi orkade inte åka då, så vi stannade hemma hos henne tills kl 10 då vi tog bussen till tåget. när vi kom fram med tåget i hässleholm så stod det att det inte gick någon buss försän lite mer än i timme, så jag ringde pappa och han kom med jennys saker. vi upptäckte också att vi var väldig hungriga så pappa köpte mat till oss, wook blev det, mycket gott! (Y)

idag skulle jag egentligen jobbat men jag kunde inte eftersom att jag har en sån väldans nackspärr.
jaja.

och på torsdag så ska jag, olivia och jenny till danmark det ska bli riktigt kul :)
på fredag blir det fest hos alicia :) mycket trevligt :D

den 8 augusti så ska vi till tosselilla! wii! kommer ´nog att bli super(Y)

pöss

2 kommentarer:

hugo sa...

klent att få nackspärr! men jaja, tosselilla asså.. ^^

Anonym sa...

huhu! men jaja tosselilla!