torsdag 9 juli 2009

hihihohho


jag måste säga att igår var en trevlig kväll om man bort går från,,, ja,, några små detaljer... hähähä! som jag nu tycker är ganska roligt nu när jag väl tänker efter! haha! jag börjar skratta så fort jag tänker på det ;P och jag som var en sån tjurpuppa och mes sen på kvällen:P hääh!


idag så har jag varit så duktig att jag har grävt upp vår gräsmatta , för vi ska lägga plattor där istället, men jag vilar nu en litenstund,, jag tror att jag har gräsallergi eller något:P



men imorgon ska jag först jobba sen ska jag in till kristianstad igen och hänga hos olivia men jenny och olivia då såklart!:) sen på kvällen ska jag också träffa jessica, sandra, malin, och ja,, jag kommer inte ihåg alla :P

2 kommentarer:

miranda sa...

vadå mes? :P du var väl ingen mes den kvällen :P

rebbe sa...

haha jo jag tycker det ;P