måndag 13 juli 2009

tvi och blä,,,

alltså jag är så arg idag jag vill inte vara hemma idag!!
jag stör mig på allting idag, men speciellt hur vissa människor kan vara så korkade och tröga ibland!

Idag så satt jag vid datorn och nördar mig,, (jag spelar bounching ball på facebook) Så skriker min syster på mig, att jag ska tvätta av på diskbänken och städa undan lite så att hon skulle kunna börja på maten. Det var ingen brådska alls för mamma och pappa skulle ner till stan och handla all mat innan hon kunde börja på maten. Så sa jag, ja Lotti jag ska bara spela klart. sa jag snällt. För jag har aldrig kommit så långt på det spelet och höll på att slå rekord ! sen när jag är klar så sätter jag på musik, för det är jävligt gött att ha musik på i bakgrunden när man städar lite, det går nästan inte annars. men nej icke sa nicke att man får det, för då ska hon kolla på tv, så sa jag att hon kunde kolla på tv någon annanstans men nej det kan hon inte. hon är så orättvis, och allt är mitt fel.. Sen när hon ska öppna kyklingen ut förpackningen blir hon arg för att jag har råkat hälla en droppe diskmedel på paketet och det är ju dö äckligt tycker hon och skriker på mig. Sen nu när jag skulle kolla på film så kan man inte sitta i uterummet för det är inglasat och solen kommer in från alla håll så man ser inget av tvn. Dem skulle tvunget kolla på lotta på lidseberg! så jag frågade henne om jag kunde få kolla på film på hennes rum men nej det får jag ju inte, då blir sängen obäddad och det kommer grus i sängen hon sa att om du nu ska göra det så får du bädda sängen innan du lägger dig! vad är det för mening med det liksom ?! och vafan tror hon att jag är någon jävla lortunge eller som inte duschat på 2 år eller?! och inte nog med det utan min pappa han blir arg på att jag laddar mobilen i köket och inte på mitt rum ! herregud ibland längtar jag bara tills jag ska flytta så jag slipper detta jävla tjatandet och pedantiska beteendet som min syster har!! ahh

haha ja nu vet ju ni det ;P

och bara för det så sitter jag och lyssnar på bob dylan, så att alla vet det också!

2 kommentarer:

miranda sa...

då får allt ta och bo hos mig lite om ni inte hittar någon lägenhet!

Bäccs! sa...

tack så mycket väder miranda<3