fredag 3 juli 2009

hej


hejsan luggen som aldrig visas!
ååå jag längtar jätte mycket tills imorgon då jag ska först in till kristianstad med mina kära vänner sedan bär det ut ner till österslöv, eller ner och ner vet jag inte om det är :) men sedan blir det in till stan igen :D




-Olivia säger:
liet
Rebecca säger:
miet menar du va?
haha jaja
-Olivia säger:
livet
Rebecca säger:
livet...
det är ett lurigt ord
-Olivia säger:
mos
det är det med
Rebecca säger:
ja. för det blir som baklänges.. liksom "livet som" vad?
vad går igentligen livet ut på..
-Olivia säger:
råd
baklänge
Rebecca säger:
ja precis
eller kanskebouncing balls
-Olivia säger:
livet som dår
Rebecca säger:
går eller får..
får vad och går var... det är frågan
-Olivia säger:
möss
Rebecca säger:
möss ! det är svaret på livet och dess frågor!
-Olivia säger:
ja


jätteroligt hahaha eller inte..
jag har inget att göra och jag är inte trött,, jag är solbränd som sören!

2 kommentarer:

olivia sa...

modig du är nu!

miranda sa...

hahah möss! xd