måndag 10 augusti 2009

jaha ibland hra man sådana dagar som man tror att man håller på att dö
eller något för att man har lite magknip..
.. jag har verkligen haft såna dagar nu!
såna dagar jag tyckt synd om mig själv..

jag har tex börjat gräva en grop i trädgården för att jag inte vill bo på kyrkogården med
några andra äckliga döingar.. sen tänkte jag på det att, man brukar ju säga till personen som gått bort ska "vila i frid",, men hmm, hur ska man kunna göra det om man är omringad av 10000 andra döingar..
dagen efter kollade jag på kista till mig,, men så har jag små sår på anklarna, så då började jag tro att jag har fått den sjukdommen som man ruttnar av.
så tänkte jag, hmm., lönt att ha en kista då,
då kan jag lika gärna krimeras, jaha då får man börja kolla efter en urna..
så då vill jag ha en fin urna, så kom jag och tänka på den jag och olivia såg när vi kollade på film,
den kizz urnan..
den måste jag ju ha.. då var den jätte dyr, och den hade jag inte råd med, sen vet jag inte vart jag vill sprida min aska heller..
och sen kom jag på att jag saknar olivia och jenny jättemycket,,
och att nu vill jag inte dö mera.. '



nej jag vet inte..

4 kommentarer:

miranda sa...

låter lite mystiskt (;

beccs sa...

det är mystiskt.. :P
jag vet inte vad jag skrev.. jag är inne i en hård period .. ;P haha!

hugo sa...

men man är ju död så man vet inte att det finns andra döda runt en ju!

scceb sa...

jo hugo jag vet det!!