onsdag 12 augusti 2009

babababababa ba ba ba bababa ba ba babababa babababa badabidabdi

jag har kommit på att det är jättekul att skicka sms från mobtelefonen till hemtelefonen
haha vi satt kring matbordet och diskuterade om man kunde göra det eller inte. och vem hade rätt om inte jag.. huhu
men så satt vi där och skulle prova med högtalarna på och telefonen i mitten på matbordet, så skrev jag "jag är dum i huvudet och efterbliven" så lät det skitkul när hon sa det och alla bara började skratta, jag trodde seriöst att alla skulle kissa på sig. eller iallafall att mamma skulle göra det.. sen satt vi där i en timme och kom på dumma saker som hon skulle säga..
och just nu sitter jag hemma själv och gör det!

jag skulle åkt till olivia för en timme sedan nu. men lotti har mitt busskort och kommer inte hem förrän vid 12.. så ja,, jag får sitta här och roa mig så länge:)


På fredag är det fest hos mig och på lördag så ska jag på malmöfestivalen.

och det luktar riktigt äckligt i mitt hus,, det luktar typ ägg,, lite märkligt,, hmm..



pöss

1 kommentar:

olivia sa...

men öööha, förresten ring mig när du är på väg ska åka in till stan nu med sally hähä