torsdag 13 augusti 2009

igår så åkter jag till kristianstad hem till olivia,,
sedan kom hennes pappa och hämtade oss så åkte vi hem till han
vi hyrde film och köpte lite mat och såå..
sedan kom olivias farmor också så åt vi och pratade.
mycket trevligt måste jag säga :)

liter senare blev det lite film " Marley och jag" har jag för mig att den hette.
Jätte gullig film, jag började nästan gråta, och det är inte ofta jag gör det till filmer.

efter filmen gick vi och la oss och kollade på en jättebra film som jag inte kommer på namnet på...
humm.-.
men olivia somnade. men innan olivia somnade så sa hon till mig att stänga av tvn och videon när jag skulle sova.
men det behövdde jag inte.
för idet gjorde olivia själv i sömnen.
lite kul att hon gör väldig konstiga saker i sömnen.
humm...


nu sitter jag hemma själv. hörde nyss att det åskade.. lite läbbigt om man säger såå...
annars så har jag bara spelat farmville idag och såå.. ett mycket trevligt spel.. jag tycker att olivias och jennys gårdar är jättefina.. men jag kan inte säga samma sak om ninos.. ehh.. jag vet inte vad det liknar..
men iallafall..
nu ska jag spela tv-spel.. nitendo 64.. jag har klarat ut super mario spelet igen. jag har 80 stjärnor. jag hade tänkt ta alla stjärnor. för det har jag aldrig klarat..

sen tycker jag att olivias drömmar är söta..



hejdå

1 kommentar:

hugo sa...

Olivias drömmar är störda :( och nintendo 64 är mycket bättre än farmville! farmville kan suga :(