måndag 3 augusti 2009

humm, lite arg kanske








Denna helgen har jag spenderat tillsammans med olivia.
mycket trevligt.
vi har inte gjort något speciellt mer än ätit
men det är soft.
olivia har varit lite arg
men det är helt okej
för jag har "hostat sönder" henne som olivia själv säger
så det jämnar ut sig
vi har cyklat en jättelång runda
det var mysigt
jag och olivia har bråkat
jag har rimmat med jenny
det var kul
fast än att jenny vann
så tyckte jag att jag var bäst
huhu
vi får väl se vem som vinner nästa gång!höhö
idag har jag har ätit på subway för första gången
och det var helt okej
varit hemma hos olivias pappa och rensat ut saker
hittade olivias lego och gatukritor
vi ritade med kritorna på vägen vi ritade
en stor snögubbe med snö
en solnedgång
jag ritade olivia..
och olivia ritade mig
vi skrev också på vägen "HÄR BOR RONNY" och en pil in till huset.
det var kul
alla kollade konstigt på oss
humm men undra varför..
sen åkte vi hem till olivia igen
där byggde vi med lego
olivia gjorde ett fint hus
och jag staplade saker och gjorde robotar
sen kollade vi på tv
och sedan åkte jag hem

och nu har jag tråkigt..






ola frågade nyss mig om höns kunde simma..
jag tyckte att det var lite roligt.
så jag frågade 118100 och dem sa:
"Nej, höns kan inte simma.
Visst händer det att en och annan försöker
men det slutar alltid på samma tragiska sätt.
hönor har inte allskroppsbyggnaden eller attributen
för att kunna simma som sin kusin ankan."

så..

2 kommentarer:

olivia sa...

Vad äckliga vi var som åt det där

beccs sa...

ja men det var gott som sören.