söndag 16 augusti 2009

dem bara suger och suger..

aahhh jag hatar myggor!!

nu har jag 15 st myggbett i mitt högra knäveck.. kul..
jättekul att ha det i knävecket.....

det är så synd om mig.

och i natt så drömde jag att jag var jättetjock så att jag inte kunde stå upp..
jag trodde att det var sant när jag vaknade
men det var inte sant..
och tur är väl det.

jaja, Karnevalen har varit riktigt jävla bra, skulle man kunna säga.
det har varit party hos mig båda dagarna och det har varit mys..
mycket trevligt och glatt folk har man träffat på..
missade malmöfestivalen.. känns lite sesådärblablabal, men vad ska man göra !?
det blev somsagt mycket bra ändå:D

nu blir det tacopaj! så hejsvej!!

jag har också kommit på att jag inte gillar Beyonce.. usch dem bara spelar hennes låt halo helatiden jag tror att jag ska bli knäpp, för så bra är den inte!

Inga kommentarer: