måndag 4 maj 2009

Your Scent--is like a Drug to me, you're like my own personal brand of heroin

Det har varit en mycket lång helg tycker jag. Allt började torsdagen den 30, en mycket stressig dag. slutade skolan kl 11 men det blev att man stannade kvar och shoppade lite med stina och johanna : ) efter det snabbt hem och göra vid sig inför valborg firandet. När man kommit hem ska man packa snabbt som rackarns och sedan iväg till Kristianstad igen till miranda och olivia och laga lite tacos. Sedan kom också johannes, mycket trevligt. sedan bar det av till åhus. och där hoppade vi av lite förtidigt för att ja, jag vet faktiskt inte, kanske för att andré sa det. och vi gick där i åhus länge länge och strosade runder och sedan hittade vi en eld lite längre borta och vi frågade dem vart vi skulle gå för att träffa de människor som vi skulle va med. sedan var det bara till att börja gå på igen på upptäktsfärd efter den försvunna flocken. och icke sa nicke att vi hittade dem. vi ringde dem och jaha då var de på väg vid stranden och ja det var bara till att börja gå med glada steg mot åhus strand igen. och efter många om och men hittade vi dem och då visar det sig att dem vi hade frågat vägen skulle vi va med. jaja det var bara att se glad ut och på med party hatten.
vi åkte hem vid 1 och bussen var full med glada ungdomar.
dagen efter vaknade man hos miranda. eller vakna och vakna jag var typ uppe hela natten. vilade lite på sänggaveln på mirandas säng med andra ord. när alla vaknat så bestämde sig jag och olivia oss för att gå till mcdonalds och käka lite fede mat. men icke sa nicke att det var öppet inte. jaha så vi bestämde oss för att åka till långebro för att kolla om där var öppet, men nej inte förräns vid 11. Men så såg vi, långt borta något lysande, en stor skylt med namnet willys på, de visade sig vara öppet så vi klev in och Olivia köppte en burk ravioli och jag choklad, mumms på det säger jag bara.
och efter det tyckte jag inte ritigt att det var nog så vi gick in på max och köpte en pommes och vatten och en äcklig fruktsallad.

nu orkar jag inte skriva med onödigt som jag nu suttit och slösat 35 minuter av mitt liv på. Jag ska nog istället börja skriva om intressanta saker som miljöförstöringar. svält och andra saker som finnanskrisen som jag skulle skrivit en uppsats om som jag inte gjort för att jag är världens mest lata människa.





"Enda sättet för människorna att rädda jorden är att dem tar sitt liv"

6 kommentarer:

miranda sa...

haha du kunde ju bara hoppas upp till oss smartis XD

Bäccs! sa...

haha sant sant men olivia rörde sig hela tiden. jag blev rädd för hennes livliga ben ! XP

Olivia sa...

Citat från en bok jag berättade för dig om

Olivia sa...

Citat från en bok jag berättade för dig om

Olivia sa...

Citat från en bok jag berättade för dig om

beccs sa...

yes it is ;P