söndag 19 april 2009

Rebecca.

Nu sitter jag bara här hemma och ja,.. grubblar. Är lite sleten. Var i Kristianstad igår och det var trevligt.



Nu kommer en liten sammanfattad story om min helg:


Det var i lördags kl 2 som jag och mina vänner far iväg till Malmö för att sjunga på en audition till idol, och det gick väl lite sesådär. Det var ingen av oss som kom vidare, och det var ju lite tjåligt måste jag ju säga. Men det var en jättetrevlig resa ändå tycker jag!:)


Igår på kvällen åkte jag sedan vidare direkt från Malmö till Kristianstad och då var det lite pardy som gällde, eller det blev kanske lite förmycket party för min del kanske, men strunt i det. Nu sitter jag här, alldeles ensam i soffan med min hatt och russin, fryser å ryser och grubblar över finanskrisen i Sverige.





Dagens låt är Everybody but me med Lykke Li

Inga kommentarer: