tisdag 14 april 2009

wohooww!



























(Köpte ett nytt halsband idag, inget speciellt eller så men jag diggar det skarpt! )





Jaha nu har skolan börjat igen.
Det är verkligen skit kul, verkligen JÄTTEROLIGT !!
Not!
jag är skit trött kan inte sova och sånt om nätterna.
Så gemo provet idag gick också åt pipsvängen
bara för att jag var så rackarns trött så jag orkade inte konsentrera mig på något.
så nu är inte jag bauta gla kan jag säga.
Men imorgon blir det en slapp dag som tur är.
Bara en massa roliga ämnen!
Man får hoppas på fint väder också :o) !

Men annars så hade jag tänkt att köra lite dagens låt, och det blir
"Shout out louds" med låten "You are dreaming"
fy vad bra dem är tycker jag

Say what you say, I am listening, I am all ears
But if you still believe I'm thinking of you
you are dreaming, yes you are dreaming
Everything you say, I am listening, I am all ears
But if you still believe I'm thinking of you
you are dreaming, yes you are dreaming

Jahaja, hittade min gamla väst innerst i min stökiga garderob,
hittar allt möjligt där, häromdan hittade jag min vattenpipa där,
jag vet inte hur den hamnade där ;P
Men den västen kanske man skulle kunna ta och använda: )!

1 kommentar:

rebecca andersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.