fredag 22 maj 2009

lalala

I onsdags va jag som sagt på födelsedagsfest hos min käravän Jenny, och det var den bästa festen på länge ! hon fick ett rosa paraply från br leksaker passa perfekt sen köpte vi också ett snoppstekjärn : ) och tack så mycket Jennö för en trevlig fest : )!

igår vaknade man upp hos jenny och frös som satan och hade lite krämpor över allt ;P sen bar det av hemåt! där alla hoppade av i kristianstad utom jag som fortsatt vidare mot hässleholm och bjärnum ! jag somnade på tåget så det var hur nära som helst att jag åkte vidare mot malmö, och det vore ju inte så roligt måste jag säga !!:p igår var jag också i vittsjö och träffade några kompisar och kollade på vittsjö damlag som mötte malmö FF. var inte där så länge för jag var så trött så mamma fick hämta mig !! kollade lite på tv sen skulle alla till farfar men jag somnade så jag fick bli hemma :)

och idag vaknade jag av att mamma ringde och ville jag skulle gå ut med lilla alice så då fick jag ju göra det sen var jag ute och sprang sen styrketränade jag lite och såå. så nu har jag inget mer att göra! får väl ta och gå en liten runda igen och städa lite kanske man ska ta att göra. jag fattar inte att jag just sa att jag skulle städa, jag städar aldrig ! jaja det kanske är på tiden då :P men jag tror att jag kollar på den bästa musikalfilmen ever across the universe!! jag rekomenderar denna filmen till alla ! det är en skit bra film där de sjunger cover på beatles låtar alla måste se den!


dagens låt blir janis joplin- cry baby

Inga kommentarer: