tisdag 19 maj 2009


Gissa vem detta är då ;P




idag har jag haft nationella i matte, vet i tusan hur det gick,


men man får ju hoppas på det bästa.


Men denna kvällen kommer till att bli den stressigaste ever, jag ska på fedefest med temat "vild" man får tolka det hur man vill och då är det till jenny jag ska i blekinge. Idag så ska förbereda mig inför det sen så ska jag välja ut kostym tills imorgon och jag vet icke ricktigt vad jag ska vara. men jag kanske ska köra på banan ändå, det är ju ganska vilt.


imorgon kommer det till att bli en skojskoj dag !


för det första så har vi ingen engelska, sen har jag kör, ensamble och sen idrott! bara skojiga ämnen sen är det slut och den långa helgen börjar eftersom att det inte är skola på torsdag och fredag!


efter skolan ska jag hem till Miranda och ta med lite mat dit och käka några stycken, sedan träffa alla andra skojiga människor och sen bär det av till Jenny på "ferre" som jenny brukar säga :)








BANANKUL SKA DET ALLT BLI !











Dagens låt är simon and garfunkel - A poem on the underground wall

Inga kommentarer: