söndag 31 maj 2009

okej!




Okej idag har jag bestämt mig för att byta bi instrumet i skolan, om det inte är försent!

Jag har spelat klassiskgitarr nu i 7 år och kan nu det mesta. och jag tycker inte att det är kul längre att få noter och spela någonting jag inte tycker är roligt, nästan allt jag får låter likadant!! jag älskar att spela gitarr och jag kommer alltid hålla på med det. men varför inte prova på något nytt för engångskull ! och min gitarrlärare är också lite läskig:S :P!

kanske att man ska byta till elgitarr ;P hehe! men el gitarr är inte riktigt samma sak och "el lärarna" verkar mer chill :P eller kanske bas, det verkar ju lite intressant faktiskt...

humm kanske får sätta mig ner och fundera igenom det här igen...


3 kommentarer:

miranda sa...

jag röstar på bas : o fett kollt, jag kan se mig dig stå där och spela bas hähä

Ola sa...

"kan nästan allt" oh kaxigt värre!! du kan ju alltid spela saxofon ;)

Feffs sa...

jag tror du kommer trivas med vilket som, me om du skulle välja gitarr hoppas jag du får Jim, han är hur härlig som helst och sjukt trevlig :>