lördag 23 maj 2009


JAJA: ) dagen igår var ganska seg men också ganska rolig :D
dagen började med att jag var ute och gick med hunden vid sjön sen gick jag hem och lämnade henne. Efter jag lämnat Alice tänkte jag att nej, nu vill jag ut och springa lite så då gjorde jag det och jag sprang en ganska lång runda:) efter jag sprungit blev det lite styrketräning himma ;P nicenice !

Dagen idag så var jag också ganska sprallig. så jag var nere i affären och jobbade kände för att tjäna lite pengar. Sedan stack hem och åt en macka och sedan var det bara på med dojorna och ut och springa, idag sprang jag 4½ km och det är ganska bra för mig som inte tränat på ½år!! jag känner mig så frisk igen! jag kanske ska träna upp mig så att jag kan börja träna lite fotboll igen,, humm vem vet, jag kanske dyker upp på träningarna igen någon dag ;P
Jaja, men nu så sitter jag och väntar på att någon ska ringa mig så att vi kan dra till boa, ska nämligen på 19års fest ikväll. Mmjaa så är det sedu!
jag hade inget att göra nu medans jag väntar på dem så jag tänkte, varför inte blogga en liten stund ;P även fall det inte är så många som läser min blogg ;P men jag tänkte så här eftersom att jag inte har något att göra så tycker jag ATT ALLA KAN KOMMENTERA SOM SER DET HÄRA!!! såå då har vi alla någonting att göra nu ju ;P
så då tänkte jag avrunda det här bloggandet med att ladda upp en liten bild på kvällens outfit. Det blir en bege eller kanske gul jättefin Malene Birger klänning som jag lånat av mormor, och i ryggen är den öppen med ett snöre, mega fin! och till det, svarta höga klackar med rosett på. och nu har jag ett band i pannan också :P detta var ju jätte intressant men ändå ;P såååå!!

Nu får det vara färdigbloggat för idag tack till alla som orkat läsa detta och hoppas att ni kikar in igen ! ;P


puss

4 kommentarer:

JennyKarlsson sa...

För det första vill jag säga att jag är väldigt stolt över dig som sprungit så mycket. det är ju helt fantastiskt.
Klänningen du har på dig på bilden verkar jättefin, och jag vill verkligen se den någon dag!
Du är fin Rebecca.
Ses på måndag, då har jag mycket att berätta och fråga. <33

rebeccaa sa...

åå tack så mycket !! jag kan ha den snygga klänningen på måndag kanske! och du är fin Jenny! och ja jag har med mycket att berätta och fråga min bästa lilla fjmp! <3<3<3

miranda sa...

4 ½ km är ju en massa mycket : o hähä

Feffs sa...

Jag visste ju inte ens om att du hade blogg Beccsan :> där ser man, då har jag någon extra att läsa på nu!