måndag 8 juni 2009

bara för att denna bilden är så himmla skojig :)




jaha skolan idag :) hade väldigt mycket att prata om nu efter sweden rock och helgen :D skit kul att träffa alla :D



efter skolan bestämde jag och Jenny oss för att äta lite fedemat på burger king! riktigt gott var det faktiskt :) efter det så gick vi i affärer och kollade på massa kläder och Jenny hittade perfekta klänningen till mig inne på H&M. Den är typ i stretchjeans mörkgrå/svart med typ små knappar längst magen och så sitter det tight :D jättefin är den! (ja som alla kanske märker så är jag väldigt dålig på att förklara saker, men skit i det!) Sen har jag varit och kollat på min klänning som jag kanske ska köpa imorgon till avslutningen på fredag, skita fin är den !!:D jag tror att jag till och med ska ha ombyten, först så ska jag ha en svart långklänning som min syster sytt och ett par orangea sandaler och lite tingeltangel till det för jag vill se lite rockig ut, så ska jag nog ha sotiga ögon:) jag vet inte, kan ju kanske bli snyggt! sen ska jag ha en lite finare klänning, den som jag ska köpa till skolavslutningen, sen ska jag ha jeansklänningen från H&M på kvällen med min hatt och kanske min kavaj och peace halsbandet, vem vet. humm får tänka lite mer, men fy vad skoj vi ska ha på avslutningen mina flickor!! HAHA! så jädrans roligt :D humm spännande!



okej jag är riktigt sjukt trött nu att jag inte orkar skriva mer !






GODNATT,, TYP!






1 kommentar:

Hanna sa...

Haha tack tack så mycket! Vad glad jag blir! :)